Nekad Jonski | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Jonski

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jonski

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? rjrthtdr

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. johny Fontanlällsmäll, är 30 år och har vuxit upp på en gård, som ska ut i arbetslivet och testa på hur de känns att anstränga sig. johnnys planer för staden är att gå med i ett gäng eftersom att johnny har blivit frågad om att gå med i deras gäng

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär stark, händigman, vill gärna vara snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli väldigt uppkäftig, konflikträdd, rädd för vissa folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? utveckla mitt Rp och göra de bättre än de jag någonsin gjort, träffa fler personer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag, jag har besökt många olika städer innan och kört

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är att man inte ska fokusera på sin karaktär tillexempel om man blir jagad på polis och blir gripen så måste man göra de bara för att polisen ska ha lika kul också.

Vad är suntförnuft för dig? att man göra realistiskt RP, och inte bryta något som ej går göra i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (vehicle death match) RDM (random death match) powergaming (rpa krock att man får ont) ( metagaming ( att man sitter i discord och säger att man blir rånad till sin kompis och den kommer dit och vet exakt allting om sceanriot)

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är vädlig snäll person så länge man är schysst tillbaka, respekterar ifall jag inte blir antagen för intervju

Top Bottom