Nekad Jarvic | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jarvic

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jarvic

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? ctzy2

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Jarvic Zukowski , uppvuxen i en stökig förort Min bakgrund är kantad av både motgångar och lärdomar, vilket gjort mig till den jag är idag. Är en person med konsikvenstänk innan man gör något, och är en väldigr driven person. Stora Intresse i bilar, Sport. Drömmer om att bygga upp något eget, kanske ett företag m.m

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal , Lätt för att kommunicera (Social) , Kreativ

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Svårt att erkänna att man har fel. Svårt att lita på nya människor. Kan ha förstora krav

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst rollspel där jag verkligen går in i min karaktär. Älskar grejen med RP och vill göra så även nya medlemmar får den bästa upplevelsen igenom att hjälpa m.m Spelar alltid på ett fair sätt så att alla spelare får rätt upplevelse.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på flera andra svenska servrar tidigare, både som civilist och i mer avancerade roller som kriminell.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att skapa ett intressant och trovärdigt rollspel , även om det innebär att man hamnar i underläge eller förlorar något.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att kunna tänka efter innan man agerar, förstå vad som är rimligt (vett o ettiket) så att säga

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM & VDM , Man får inte combatlogga eller metagamea , FearRP. Man får inte streamsnipa eller använda OOC-information

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv och engagerad person som gillar ordning i RP servern. Jag tar starkt ansvar för min karaktär på servern.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju!!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom