Nekad jack_braxen909 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jack_braxen909

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: jack_braxen909

Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? jackbraxen_45068

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. han heter nadin han är runt 20 års ålden och är villig att jobba med vad som helst för att få pengar. nadim är en trevlig och respect full person mot alla han möter och vill alla väl! han var 5 när hans pappa dog i canser i danmark så nadims mamma och han drog till denna stad för de hadde tröttnat på danmark. hans dröm är att bli vd för ett eget företag som säljer bilar och kläder i karsmir. han är altid positiv med allt och ser aldrig de neggativa i allt och han har en grov dyslexi. hans mål är att få bra med lön så han och hans mamma kan leva lyckligt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är arbets villig, ser de goda i alla mäniskor, älskar att träffa nya menniskor och binda nya kontakter och bara älskar sig själv!!

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hans dyslexi, hans tålamod och han har en tendens att brenna ut sig själv av hårt arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jobba med nått det är brist på innom alla yrken som fins och jag kommer sprida serven så den blir större.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? i mitt riktiga liv pluggar jag skådespelar linigen så ja.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man "offrar sig" för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas.

Vad är suntförnuft för dig? förmågan att tänka rationellt och förutse konsekvenserna av sina handlingar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte bryta sin roll och alldrig nämna nått som it har med/utanför spelet att göra

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har aldrig blivit bannad så jag sköter reglerna !!!!

Maddox123

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
3
Nekad! Utveckla samtliga frågor, vad du kan bidra till, exempel på regler, lite mer regler o vilken du snackar om

Top Bottom