Godkänd Iseld | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iseld

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Iseld

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? iseld_

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Andersson och är 21 år gammal. Min karaktär bor i en lägenhet norr om Stockholm. Min karaktär är allmänt trevlig och samarbetsvillig. Min karaktärs uppväxt tar plats i norra Stockholm, han blev bemött trevlig, Lucas hade vänner han hängde med under dagarna. Lucas var en allmänt trevlig person, han mötte alla med respekt. Lucas intressen är främst sporter och bilmärken. Lucas har bestämt sina framtidsplaner och väljer att flytta till denna stad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär kommer att vara trevlig. Bra bemötande. Försöka göra grupper och hitta nya vänner i staden.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan ibland vara otrevlig, min karaktär är dålig på att köra bil och dålig på att spara pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med aktivitet, bra rollspelande, bra utförande av scenarion.
Mitt mål är att ansöka till Helper igen för att växa communityn och lägga ner min nytta för att växa servern.
Jag kommer bidra med att inte begå regelbryttande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag tog en paus från rollspel sen Swewave stängdes ner för nått år sedan. Har varit F.D Helper, MA, krim och tidigare medlem på denna server innan den togs av en annan person/stängdes ner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda partnerna ska ha en chans att vinna under ett scenario, så båda sidorna får en chans att kunna vinna, man ska balansera det.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft kan förklaras olika från andras perspektiv. Från mitt perspektiv ses suntförnuft som att man ska ha ett logiskt tänkande när man rollspelar på servern.

- Ett exempel: Man går inte till torget och börjar slåss, bryter mot regeln Suntförnuft, rdm bland annat viss. Sånt gör man inte IRL.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, SUNTFÖRNUFT (nyckeln till rollspel), COPBAIT, FEARRP, METAGAMING med mera.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Senaste redigerad:

Nario1

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

Luffy

Sr.Mod
Personalmedlem
Sr.Mod
Donation Ansvarig
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom