Nekad INGEN123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

INGEN123

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: INGEN123

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Tjockiskingen/Ingen

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl Pettersson. Han är väldigt intresserad av bilar en av hans favorit bil är bmw i8. När Carl växte upp så dog hans mamma i en bilolycka och hans pappa var aldrig där för honom så han hamnade i ett foster hem vilket han inte gillade väldigt mycket han var väldigt stökig i mellanstadiet och högstadiet men han fick ändå bra betyg han hade väldigt många vänner. Sedan när han blev 25 år träffade han sin pappa och fick lära sig att han heter Enzo Pettersson men de blev aldrig väldigt bra vänner. Efter 1 år började han dricka väldigt mycket för att han inte mådde så bra vid tillfället men hans familj hjälpte han sluta att dricka. Carl har alltid varit väldigt snäll och omtänksam men han blir arg ganska enkelt. Några av han favorit aktiviteter är att vara på torget med sina bröder och köra runt i stan. I år fyllde Carl 29 år. Han tänker att han ska låta ödet bestämma hans framtid.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad, Positiv, Fattar mycket

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan lätt bli arg. Har autism, Kan fatta saker fel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till social och kreativ rollspelande till alla is servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag tex Ljunstaden, valen, deepcity, mycket mer minns inte alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att alla ska ha kul man ska inte spela för att vinna ett scenario. Liksom man ska ha roligt det blir inte roligt ifall man spelar för att vinna ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Man ska tänka innan man gör något. Som man gör i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vilket innebär att man inte får döda någon utan anledning. powergaming, att man inte rpar på skada när man tillexempel krockar och har polisen efter sig. vdm vilket innbär att du inte får använda dig av bil som ett vapen. copbait Det är att man vill att polisen ska komma efter en.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är i skolan medans jag skriver detta så kanske inte är det bästa men hoppas man bli godkänt. Har väldigt bra RP

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom