Nekad hx_pital | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hx_pital

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: hx_pital

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? .hx_pital

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Carl Carlsson är en motorintresserad man från norra Sverige som växte upp med en bilmekaniker till pappa och en sjuksköterska till mamma, och som nu försöker bygga ett nytt liv i SweWave City där han drömmer om att öppna en bilverkstad, bli en känd streetracer och balansera mellan ett hederligt liv och lockelsen till den kriminella världen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Teknisk kunnig, Carl har stor kunskap om bilar och kan snabbt lösa problem kopplat till fordon. Lojal, Han sviker aldrig de som står honom nära. Snabbtänkt, Kan hantera pressade situationer och fatta snabba beslut.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Impulsiv. Carl agerar ibland utan att tänka på konsekvenserna. Svårt att lita på nya människor. Det gör det svårt för honom att bygga nya relationer. Lockas lätt av snabba pengar. Även om han vill hålla sig hederlig, dras han mot kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett djupgående och realistiskt rollspel där min karaktärs utveckling påverkas av händelser i staden. Jag gillar att skapa långsiktiga relationer och konflikter mellan karaktärer, och kan bidra med både civil och kriminell RP beroende på hur min karaktär utvecklas. Jag spelar för helheten och sätter alltid RP först.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Lite, är ny till gta roleplay men har roleplayat på andra saker innan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna", utan låta andra också lyckas i scenarion. Man spelar för att skapa bra RP, inte för att komma undan varje gång.

Vad är suntförnuft för dig? Att tänka logiskt, respektera andra och följa reglerna även när de inte är skrivna. Det handlar om att göra det som är rimligt och bidrar till bra spel för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är inte accepterat, meta gaming är att man använder info som din karaktär inte vet om, reaktions rp, min karaktär ska reagera med rimliga känslor till situationen

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Topie

Aktiv Medlem
Meddelanden
114
Trofépoäng
18
nEKAD UTV Berätta om din karaktär , Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom