Godkänd hugo06 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo06

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: hugo06

Vad är ditt namn i verkligheten? hugo larsson

Vad är ditt discord namn? hamburgertitties

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kaj leskinen och är född 1998 i en liten stad i göteborg som liten hade jag det svårt bland ungdommar i min ålder och kom snabbt in på fel väg. ag fick stå för mina fel med hat ändrats och vill nu jobba och tjäna pengar på rätt sätt och hjälpa till i samället
Mina intressen är snabba bilar och att få sämre bilar ge mer kraft och look
Snäll,hjälpsam,kämparglöd och arbetssam
Mina framtidsplaner är att hjälpa serverm till en ännu bättre rp och jobba för att få in mer personer och mer skratt och roliga stunder i swewave

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär hög arbetskraft,Tänker på folk runt mig,Alltid bra humör och gillar att lära ut min kunskap

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan svära och bli sur under stress, vissa anser mig som kaxig och pengar kåt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligare rp mycket skratt och roliga stunder hjälpa nya som kommer in i servern för att fp servern bli större

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har kört innan för några år sen men slutande med datore där av nytt dc konto

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda ska ha chans att vinna och inte bara jag sak se mig gå före alla andra då de förstör rp upplevelsen

Vad är suntförnuft för dig? Att man beter sig på ett bra sätt mot mina rp kompisar och inte lallar runt och tar reglerna och rp på ett alvarligt sätt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp är när jag är rädd om mitt liv typ under rån och inte är kaxig emot då. Copbait är att jag inte får typ åka och sladda framför polisen för at få deras uppmärksamhet eller dryga med de för arr bli jagad

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ny till swewave och mitt dc konto är nytt mitt gammla raderades så är inte helt ny till spelet

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom