Godkänd hubbabubba | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hubbabubba

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: hubbabubba

Vad är ditt namn i verkligheten? Husein M

Vad är ditt discord namn? Huseinthedestroyer

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 1996

Berätta om din karaktär. Hubbabubba är en person som navigerar mellan två världar: gangsterlivet och advokatyrket. Tänk dig en person som växte upp i en tuff stadsdel där brottslighet var en del av vardagen. Hubbabubba har en djup förståelse för den undre världen, vilket ger han en unik insikt i hur man tänker och agerar i den miljön. Han kan ha varit involverad i mindre brott som ung, men har sedan valt att studera juridik, hubbabubba har haft en stark känsla för rättvisa, en händelse som fick han att vända sig till juridiken var när han fick en chock när hans bästa vän Ali, blev felaktigt dömd för ett brott han inte begått. Det var en mörk dag när domen föll Ali som alltid hade varit en godhjärtad person, blev dömd till livstids fängelse för en grov narkotika smuggling han inte var involverad i. Hubbabubba var förkrossad. Han visste att Ali var oskyldig, men bevisen var övertygande, och åklagaren hade en starkt vinklad berättelse

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Social, kreativ och genuin

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär för snäll, dålig på köra mc och tas för givet ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Spännande scenarion och jag utgår från logiska handlingar och inte ställer till kaos, alltså jag utför ingen RVD.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska fokusera på att vinna eller vara bäst i varje situation utan istället prioritera bra rollspel.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är att ha en inre kompass och använda sitt inre omdöme så logiskt som möjligt för att fatta rätt beslut.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (powergaming) Exempel: Du är med i en bilkrock utan att du rollspelar på skadorna.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tackar för mig så länge :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom