Nekad HSS | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HSS

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: HSS

Vad är ditt namn i verkligheten? Kan säga i PM.

Ange ditt födelsedatum: 23 April 2008

Ange ditt Discordnamn: oblock561

Berätta kortfattat om dig själv: Omtänksam, snäll och trevlig. Gillar att umgås med vänner, spela fotboll och spela spel såsom FiveM och en server som heter Swewave.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Några dagar men vart OG medlem här.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill gärna bli Staff pågrund ut av jag har tröttnat på RPn och är dags att fixa upp RP-nivån på servern. Jag är kompetent och aktiv. Jag har ganska mycket erfarhenheter inom Staff teamet. Jag har även varit Staff förrut på denna servern för länge sen. Jag kommer sitta support och ta imot nya spelare som behöver hjälp samt ingame som gör /Report eller /help. Jag kommer se till att folk kommer behöva den hjälpen för att RPn ska utvecklas. Jag är också öppen för att lära mig nya saker och är redo att ta på mig de utmaningar och ansvar att vara staff här på SweWave.

Vad är din uppgift som Staff? Uppgift som Staff är ju se till att regelbrott ska inte byggas på servern såsom lallare och problemspelare ska bort från Servern. Jag ska se till folk ska behöva hjälp som reporterar andra spelare som gör regelbrott. Jag kommer ta reports och specca runt allt. Jag kommer alltid hålla en god ton och vara hjälpsam. Min uppgift är även att svara på reports varje dag och se till så att alla får en så bra rp nivå som möjligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Kommer spela varje dag som sagt och på helger då jag är aktiv. Men om det behövs att jag har prov eller läxor så foksuerar jag det istället. Men annars är jag aktiv varje dag. Jag kommer agera professionellt och ha ett bra ton mot spelare som har bra ton mot mig. Det är vad jag kommer bidra med. Jag kommer även bidra med lojalitet och akitivtet. Jag kommer inte staff abusa.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lugn och pratar med trevlig och god ton och försöka att inte höja rösten. Oavsett om spelaren har dåligt ton så ska man alltid ha ett bra ton tillbaks. Viktigt också är att jag ska få se allas perspektiv på situationen och inte vara partisk.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom