Hokkeypukk
Ny Medlem
- Meddelanden
- 4
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Hokkeypukk
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Vad är ditt discord namn? Hokkeypukk
Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2011
Berätta om din karaktär. Tja, jag heter rAgGaR jOpPe. Kom nyss till Swewave från en annan stad, där allt började bli fett stelt. Polarn snitcha o snuten var på mig hela tiden för lite burnout o sånt, så jag drog.
Packa min 740, tanka fullt, o drog hit med dunken i bakluckan och bassen på max. Tänkte börja om här, kanske skruva bilar, ragga runt lite, leva livet.
Swewave verkar fett, hoppas hitta folk att hänga med o göra lite cash. Ny stad, nytt ragg – Joppe är här nu.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Raggare, bra på köra bil, rolig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Fet, snål, kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra scenarion och extrem rp med klass
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt och tycka de är kul
Vad är suntförnuft för dig? Att tänka logiskt och inte bryta regler
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Random death match. VDM- vehicle deatchmatch
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en rolig person som tycker om att köra role play.
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Vad är ditt discord namn? Hokkeypukk
Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2011
Berätta om din karaktär. Tja, jag heter rAgGaR jOpPe. Kom nyss till Swewave från en annan stad, där allt började bli fett stelt. Polarn snitcha o snuten var på mig hela tiden för lite burnout o sånt, så jag drog.
Packa min 740, tanka fullt, o drog hit med dunken i bakluckan och bassen på max. Tänkte börja om här, kanske skruva bilar, ragga runt lite, leva livet.
Swewave verkar fett, hoppas hitta folk att hänga med o göra lite cash. Ny stad, nytt ragg – Joppe är här nu.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Raggare, bra på köra bil, rolig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Fet, snål, kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra scenarion och extrem rp med klass
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt och tycka de är kul
Vad är suntförnuft för dig? Att tänka logiskt och inte bryta regler
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Random death match. VDM- vehicle deatchmatch
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en rolig person som tycker om att köra role play.