- Meddelanden
- 12
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Hehe1122331
Vad är ditt discord namn? Hehe1122331 eller ▄︻デꞩꞥĪꝑēɍ══━一
Vilken arbetsplats ansöker du till? Zoran taxi
Varför vill du bli Chef/VD? Jag tycker att taxi är nödvändigt till dom som inte har bil eller kan köra bil ingame för olika skäl. Samt taxi är väldigt roligt
Vad rollspelar du som för tillfället? Jag går på a-kassa
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit VD på en bilfirma samt på trygghansa
Hur kommer du att utveckla arbetet? Att hålla aktivitet och visa att taxi finns
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej är ingen server hoppare som vissa andra
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom chef och vd så ni borde sätta mig som chef där så jobbet blir aktivt
Hur många bans har du? Jag har fått 1 ban
Vad är ditt discord namn? Hehe1122331 eller ▄︻デꞩꞥĪꝑēɍ══━一
Vilken arbetsplats ansöker du till? Zoran taxi
Varför vill du bli Chef/VD? Jag tycker att taxi är nödvändigt till dom som inte har bil eller kan köra bil ingame för olika skäl. Samt taxi är väldigt roligt
Vad rollspelar du som för tillfället? Jag går på a-kassa
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit VD på en bilfirma samt på trygghansa
Hur kommer du att utveckla arbetet? Att hålla aktivitet och visa att taxi finns
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej är ingen server hoppare som vissa andra
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom chef och vd så ni borde sätta mig som chef där så jobbet blir aktivt
Hur många bans har du? Jag har fått 1 ban