- Meddelanden
- 12
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Hehe1122331
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Ange ditt födelsedatum: 31 Juli 2011
Ange ditt Discordnamn: Hehe1122331
Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Neo spelar en karaktär som heter Bertil Pettersson, är inne ofta pga inte har nåt annat att göra i privatlivet
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-7 timmar per dag
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? I ungefär 2 - 3 veckor
Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff för jag trivs med att hjälpa andra och tycker om att se till att saker fungerar bra och smidigt. Jag är rättvis, bra på lösa konflikter och tålamodig. Och jag vill ge positiv energi i staffteamet så alla på servern samt staffteamet känner sig välkomnad.
Vad är din uppgift som Staff? Se till att alla regler följs, lösa konflikter mellan spelare, hjälpa till problem eller frågor och hålla ordning på servern t.ex hantera klagomål, kolla reports och svara på spelarnas frågor.
Här är några /_ man kan använda
/noclip man är osynlig och flyger
/ban (id/hex) hur länge [anledning]
/svban man bannar någon i 30 min
/spec man spectatar
/kick (id) anledning
/clearchatforall man rensar chatten där twt blocket och ooc chatten är
eller /clear
/ooc man skriver ut något i ooc där alla ser t.ex /ooc Sluta lalla vid torget
/reportlist
/reports
/pm (Id)
/toggleid man ser folks id över deras huvud
/togglename man ser folks steam över deras huvud
Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag är aktiv och närvarande vilket gör att jag snabbt kan svara på frågor, ta emot reports och vara tillgänlig när något händer. Jag kommer bidra med positiv stämning, vara lugn, behandla alla likadant. En styrka jag har är att jag är aktiv mycket på förmiddagarna och eftermiddagar men inte lika mycket på kvällen pga min dator är lite slö.
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar ett djupt andetag försöker att lugna ner mig så jag inte blir arg/sur på någon, och bara vara lugn och trevlig.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Support
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Ange ditt födelsedatum: 31 Juli 2011
Ange ditt Discordnamn: Hehe1122331
Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Neo spelar en karaktär som heter Bertil Pettersson, är inne ofta pga inte har nåt annat att göra i privatlivet
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-7 timmar per dag
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? I ungefär 2 - 3 veckor
Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff för jag trivs med att hjälpa andra och tycker om att se till att saker fungerar bra och smidigt. Jag är rättvis, bra på lösa konflikter och tålamodig. Och jag vill ge positiv energi i staffteamet så alla på servern samt staffteamet känner sig välkomnad.
Vad är din uppgift som Staff? Se till att alla regler följs, lösa konflikter mellan spelare, hjälpa till problem eller frågor och hålla ordning på servern t.ex hantera klagomål, kolla reports och svara på spelarnas frågor.
Här är några /_ man kan använda
/noclip man är osynlig och flyger
/ban (id/hex) hur länge [anledning]
/svban man bannar någon i 30 min
/spec man spectatar
/kick (id) anledning
/clearchatforall man rensar chatten där twt blocket och ooc chatten är
eller /clear
/ooc man skriver ut något i ooc där alla ser t.ex /ooc Sluta lalla vid torget
/reportlist
/reports
/pm (Id)
/toggleid man ser folks id över deras huvud
/togglename man ser folks steam över deras huvud
Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag är aktiv och närvarande vilket gör att jag snabbt kan svara på frågor, ta emot reports och vara tillgänlig när något händer. Jag kommer bidra med positiv stämning, vara lugn, behandla alla likadant. En styrka jag har är att jag är aktiv mycket på förmiddagarna och eftermiddagar men inte lika mycket på kvällen pga min dator är lite slö.
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar ett djupt andetag försöker att lugna ner mig så jag inte blir arg/sur på någon, och bara vara lugn och trevlig.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Support
Senaste redigerad: