Godkänd hasim | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasim

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: hasim

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Bosnjak_sinko

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2025

Berätta om din karaktär. min karaktär heter hasim sinko och är uppvuxen som ung i ghetto, hasim e uppväxt i rinkeby och har kriminella bakrunder som ung. Han är loyal ärlig och rolig. Han är ensamvarg och bara syftar på att få snabba pengar och leva ett lyx/kriminellt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär loyal, ärlig, rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär aggresiv, kan va elak, lätt irriterad om due för jobbig och tjatar p mitt huve

Vad kan du bidra med till serverns RP? skapa nya vänner. minnen och grymma scenarion. Föbättra servern och va med i förslag och ideer som vi kan förbättra servern me.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja och ganska mycket, gloria, trakten, förorten, lavida har varit staff i lavida.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man spelar där båda har chans o vinna i ett scenario

Vad är suntförnuft för dig? att man tar det ett scenario/rp seriöst, alltså tänk liksom att det verklighet och om ngn riktar tabbe o råna dig reagera med att säga typ snälla sluta döda it mig ta alla mina grejer osv.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, använda bil som vapen vilket man it får, rdm döda ngn helt random utan scenario eller anledning vilket också är förbjudet. powegaming att man gör något omänskligt såsom att crasha i snutjag och att man inte stannar och rpar sina skador utan bara kör iväg som inget hänt vilket också är förbjudet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jage seriös, försöker hitta en bra server och kanske till och med sen söka som staff ifall jag verkligen vill va med i att utveckla servern på seriösare nivå, har varit med många scenarion och andra städer och har varit staff i andra servrar så detta kommer bli roligt och ser fram emot att få nya vänner och nya roliga minnen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom