Nekad Halling | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halling

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Halling

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? halling24

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Namn: Oliver
Efternamn: AK

Oliver är uppväxt i centrala Göteborg i väldigt blanda kretsar där han har olika umgängen vissa framgångsrika snälla typer men han umgås också med andra barndomskompisar som hamnat väldigt fel och är inom det kriminella. Oliver är just där mittimellan för han vill inte säga upp vänskapen med nån för han har för starka känslor för sina gamla kompisar, Oliver själv är ganska lugn ut av sig och är känd bland familj och vänner attt va den snälla och omtänksamma killen. Men sen finns det en sida där han kan va helt åt andra hållet men det visar han sällan utåt, Oliver har stora framtidsplaner som han hoppas på att uppfylla innan han besöker jorden han drömmer om att äga sportbilar och en lyxbåt hur han ska få fram dom pengarna vet han inte han hoppas på att lyckas tjäna det i vita pengar för han har lovat sin mamma att inte hamna snett och börja med massa skit.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Oliver är en rolig och snäll person men också väldigt allmänbildad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Oliver kan va ganska klumpig ibland och kan också ha humörsvängningar och dålig på hantera stress

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kan bidra till serverns rp är min erfarenhet inom rp och hjälpa till att skaffa så roliga scenarion det bara går för både mig och motpartern och hjälpa stärka upp servern och hjälpa den utvecklas

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på denna servern i cirka 3 år under deras tidigare år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med attt jag ska inte spela bara för min egen vinst så att bara jag tycker det är roligt man ska också kunna spela för motpartern vinst så den personen också tycker det är ett roligt scenario

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig är enkelt helt enkelt innan du gör någott ttänk efter en extra gång (hade detta varit rimligt att man gör i verkligheten) t ex springer fram nitar nån random snubbe på torget, det är inget man hade gjort eller kör som en dåre, det gäller att tänka innan du utför något använd hjärnan

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm: random death match= du dödar någon helt utan anledning. Meta: när du använder information utanför rpn t ex discord men använder infon i spelet ändå. Powergaming: när du inte rpar på dina skador och fortsäytter som du inte blivit skjuten slagen eller skadad på annat sätt. Vdm: du använder ett fordon och kör över nån med flit. Copbait: du försöker locka polisen till tt ex biljakt eller proviserar dom

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på denna servern över en lång tid tidigare innan den stängde ner och har mycket erfarnhet inom rp och hade gjärna varit med i denna servern igen och ha roliga stunder och rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom