Godkänd Gustav.smitzzzz | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav.smitzzzz

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Gustav.smitzzzz

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav smitz

Vad är ditt discord namn? @Görrra!

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2010

Berätta om din karaktär. min karakträr heter gustav smitzzz och är en superduktig grabb som hade velat bli en polis. gustav har varit polis i flera tidigare servrar så han kan sin grej super duper mega bra. gustav är king bäst på allt och alla vinenr alla scenarion och är n1 supportkrigare aka n1 klivare.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär smart, stark, schysst

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir sur lätt vilket är tufft som polis då många ofta blir sura på en. jag har lite svaga ben då jag alltid köttar biceps för guzzarna gilar dem bror. liten kuk då jag ofta är kallad för lillsnorre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra och social rp då jag är super duktig på att rpa och gjort de i 3 års tid på både vation, avena och unive, anledningen till att jag bytt är för jag tröttnat på dem servrarna och vil nu testa rpa som polis på eran server.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jajamän som sagt har jag rolspelat i heal 3 års tid på massa olika servrar och är super duktig inom de.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte kör sitt bästa och låter motparten i ett scenario så dom också har roligt. ALLA SKA HA ROLIGT!

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft innebär att du ska agera som irl tex du ska inte pusha 10 grabbar i en 1v10 liksom för du vet att du ej har chans.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft, powergaming, metagaming, rasism,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan! Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom