Nekad gunnar | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gunnar

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: gunnar

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Flink hallqvist

Vad är ditt discord namn? KSICUTIE

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Gunnar Svensson, Han växte upp med sin pappa som älskade bärs och bilar i staden swewave. Gunnar föddes år 1980 och redan när han var 5 år gammal älskade han bilar. Det ända han ville var att hänga med sin far i garaget, sen hände något med hans far när Gunnar var 15 år. Han pappa började ta droger och slutade gilla sina bilar. Gunnar flytta till en foster familj och dem körde en nyare bil som det aldrig var några problem med. Gunnar flytta hemifrån och vid tidig ålder. För att fixa sin ekonomi så började han laga bilar och köpa ut sprit till unga. Hans dröm är att få jobba med bilar. Han hatar 3 grejer och det är kronofogden som vräkte han från sitt hus, elbilar och miljö muppar. Det han älskar mest i livet det är bilar, bärs och brudar men han får inte så många. På fritiden älskar han att åka runt i sin Volvo med sin kompis och grillar korv på motorn. Om han inte gör det så dricker han bärs i garaget. just nu bor han i en husvagn men drömmen är att jobba med bilar och ha råd med hus som har garaget nära. dessutom vill han hitta en fru som också älskar bilar och starta en raggar klubb.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är social, Han är hjälpsam och Han gör allt för att inte skapa problem

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han dricker mycket, han är otrevlig mot miljö muppar och folk med elbil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara en snäll skön gubbe som ska försöka hjälpa så mycket jag kan. Jag vill minska problem och jag vill inte vara våldsam.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på denna servern innan men för 2 år sedan och sen en amerikansk server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela kul och seriöst och inte bara för att du ska vinna i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Att man inte gör något man inte skulle göra i verkligheten som t.ex att köra 200km/h vid torget.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, det betyder att man inte ska döda någon utan anledning, vdm att man inte ska använda sin bil som ett vapen. Meta gaming, att man inte ska ta info från riktiga livet och använda i rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar seriöst och lallar inte

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
hittar ej ditt discord namn, skicka gärna ett pm till mig så blir du godkänd

v199o

Head-Mod