Nekad grundaren | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

grundaren

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: grundaren

Vad är ditt namn i verkligheten? William Grund

Vad är ditt discord namn? grundaren1

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Andersson. Lars är väldigt intresserad av motorer. Han är en snäll gubbe som försöker se det goda i folk. Han vill visa vägen för unga och visa dem den bra vägen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lars gör rätt för sig, han vill alla väl och han är rättvis.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lars är för ärlig, han är rättvis och han gör allt för sina viktiga personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP nivå och med ett gott i intryck.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag spelade för länge sedan men kommit tillbaks nu och vill nu komma tillbaks och hört bra om swewave. Minns inte vad mina senaste servrar hette.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man agerar på ett sätt som gör att den andra parten "vinner" scenariot. Detta gör man för att skapa ett mer engagerande och realistiskt RP för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att fatta kloka beslut och att tänka vad som är mest realistisk för just det tillfället. T.ex springer du inte iväg om du blir hotad av en person med vapen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT är att en person vill ha polisens uppmärksamhet eller att de ska följa efter en.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kille som tar bra beslut.

Top Bottom