Godkänd GHOST... | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GHOST...

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: GHOST...

Vad är ditt namn i verkligheten? lionel

Vad är ditt discord namn? Ghost

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Petrus Lindqvist han är 26 år gammal och har kort svart hår. Han har en stark connection till sin familj och gillar den mycket. Hans har två bröder, Kevin Lindqvist och Anders Lindqvist båda är poliser men Kevin var kommisarie och Anders var Aspirant. Petrus har dock mer den kriminella sidan. Han har avrit med flera gäng innan. Han har ägt glocks och är efterlyst. Han har mycket kontakter som kan fixa vapen åt han men han har ltie vårt med pengar. Men det kommer lösa sig snart :). Petrus har ett väldigt stort intresse för crossar och det är en av hans hobbys. Han älskar att köra cross och han äger en cross. Han har varit med mycket kriminella saker. Han är en pappa som heter Hnery Lindqvist och han dog när han var 45 år. Han tog droger och han dog efter det. Han har en mamma som är 57 år och hon jobbar på hammargården. Hon tar hand om gammla människor. Han är väldigt trevlig och dumpade Henry när han började missbruka med sina droger. När han var liten gillade och fotboll, han var 1 av de bästa i hela laget. Men han skulle hoppa ner från en bryggat ned till vatnnet, Men han ramalde på stenar och skadade benen. Han kunde inte köra fotboll tills han var 14 år. Och då ville han inte köra det längre. Han gillar att fiska och har det som ett stort intresse/hobby. Han kommer vilja foksuera mer på cross.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är bra på fotboll han är alltid posetiv han är snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli lätt arg han tänker för mycket han kan inte sitta stila

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp. Kommer vara online mycket och skapa roliga scenarion. Jag kommer vara kreativ med mina scenarios så båda parterna tycker det är roligt. Jag ska utveckla mina kunskaper inom rpn. Jag kommer skapa nya scenarios och nya specciela scenarios. Kommer skaffa mycket nya vänner och kommer vara väldigt lojal. Jag kommer ansöka till Servervakt och kommer hjälpa servern på ett positivt sätt och kommer kunna dva olika bilar och banna de som inte kan följa reglerna som finns på servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört i många scenarion till exempel hus rån och såna saker

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om någon kidnappar dig ska man tänka från deras perspektiv och man ska reagerar som en riktig gisslan och men ska inte springa iväg. Man ska kunna ta en förlust.. Alla ska ha rolgit på Unive och man måster kunna ta förluster och abra inte vinna hela tiden

Vad är suntförnuft för dig? Lågisk tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm-att man kör på någon till döds rdm-att man dödar någon utan aledning

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hoppas på en bra rp nivå och roliga scenarion

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom