Intervju Frm77 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frm77

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Frm77

Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Ange ditt födelsedatum: 14 April 2008

Ange ditt Discordnamn: krille77

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en person som är driftig utav mig och är riktig snabb är en rolig person snäll omtänksam

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag mellan kvällarna 5-7 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Ja

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill bli staff på grund av att jag vill vara med och utveckla Swewave till en unik och välfungerande server. Min ambition är att bli ansvarig för den kriminella sidan och höja RP-nivån där, eftersom jag anser att det i dagsläget skjuts alldeles för mycket utan tillräckligt bra rollspel. Jag vill att spelare ska känna sig trygga på Swewave – att de snabbt får hjälp i support och inte behöver sitta och vänta länge utan att bli dragna. Som helper har man ett stort ansvar, och jag är beredd att ta det. Jag strävar efter att ta minst 50 ärenden per dag och att alltid göra mitt bästa för att hjälpa spelare som inte förstår eller har problem. Att vara staff på Swewave är inget man tar lätt på – det kräver engagemang, disciplin och respekt för både regler och communityn. Jag vill vara med och bidra till en stark, positiv och rättvis stämning på servern. Jag har tidigare erfarenhet som helper och vet vad som krävs för att hantera spelare som bryter mot reglerna eller inte kan bete sig. Jag vill även gärna ta ansvar för donationsbilar och se till att dessa inte är obalanserade eller överdrivet starka. Jag har god kunskap inom bilhandlingar och kan säkerställa att fordon är realistiska, utan boost eller annan form av abuse. Får jag in något som verkar op eller felbalanserat kommer jag testa det noggrant och justera efter behov. Slutligen vill jag säga att jag tar detta uppdrag på största allvar. Jag vill bli en del av Swewaves staffteam för att kunna bidra på riktigt – både som kriminell ansvarig och som en pålitlig och aktiv medlem av supporten.

Vad är din uppgift som Staff? Att kunna göra rpn bättre ta support ärenden samt kunna ta mycket reports då det är mest de som kommer at behövas i sevrern

Vad kommer du att bidra med som Staff? Kommer bidra med hög rp nivå inte mcyket rp mer ärenden var tidgare mod på unive och va don ansvarig och där så rpade inte jag mycket mer att jag tog don ärenden då det var min grej

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dom effektivt jag kollar säger vi både parterna vad som har hänt och hanterar situitonen

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Donation

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Bra jobbat! Du har blivit godkänd och får därmed gå vidare till det muntliga provet. Kom ihåg att du måste ta din muntliga intervju inom 48 timmar efter det förlorar du rätten att göra det muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom