Nekad friutenn | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

friutenn

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: friutenn

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin rydberg

Vad är ditt discord namn? skojitoint

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Åkerblom, han är 21 år gammal, han är uppväxt i Malmö med sin mamma bland mycket kriminalitet. Leons uppväxt var inte den bästa, han hade det svårt i skolan samt så var det inte enkelt eller bra hemma, eftersom han var med en ensam mamma, som behövde både jobba och ta hand om Leon helt själv. Eftersom det inte var lätt för Leon, så brukade han spela fotboll mycket för att komma bort från allt det jobbiga. Leons pappa som nu är död, var inblandad i mycket med dom "kriminella", han var skyldig dom pengar som nu Leons mamma behöver betala. Leons intresse är då fotboll och bilar, eftersom dom inte hade mycket pengar, så hade han inte möjligheten till att skaffa sig en bil eller något liknande, då höll han sig till fotboll, men har alltid haft ett stort intresse för bilar. Leon kan bli lätt arg, han har många diagnoser, men han är ändå en fin kille som bryr sig om andra runt om sig. Leon ser hur hans mamma behöver jobba mycket varje dag för att kunna betala skulder, därför valde han att gå den farliga vägen och hänga med dom kriminella. Detta var aldrig något planerat och det är inget som Leon tycker om, men han gör det endast för att skydda sin mamma.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad, snäll, blyg

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Arg, Ful, tjock

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med 100% seriös rp och ingen lall, enligt mig så är dålig rp korta scenarios, lall, och skitiga scenarios med potential OOC i,jag kommer göra motsatsen mot de sakerna som jag nyss nämde i genom att 1, inte lalla, 2. överdriva scenarios så de blir rolig och proffsigt rp. 3. Ingen ooc in game kommer förre komma i min rp, så min slutsats är att jag kommer bidra med proffsig och seriös rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Vation unive valon deepcity centic nowa osv...

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att motparten ska ha kul och kunna vinna så dom känner sig inblandande i scenariot så det blir kul för alla.
Helt enkelt spela för att båda parten ska ha kul i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft, innebär att man alltid ska tänka logiskt och göra vad man skulle göra om man var där själv, om nån riktar vapen mot dig ska du inte försöka attackera eller bara springa där ifrån.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Då man inte ska döda utan anledning eller bara helt random. NLR, innebär att man inte ska komma ihåg saker från sitt förra liv efter man respawn:at, till exempel om man blev dödad i ett scenario så ska man inte komma ihåg scenariot eller vem som dödade dig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom