Nekad frisky | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

frisky

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: frisky

Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer

Vad är ditt discord namn? _sugdenbra

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. bob kommer från en bra bakgrund då han har haft mamma och pappa i sitt liv pappan tjänade mycket med pengar och mamma var alltid hemma med bob hela hans liv var bra och nu ska hans familj flytta till en ny stad som heter swewave och han vill bli polis i denna stad under allt det så vill bob skapa en maffia och tjäna jätte mycket pengar

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snabb stark snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär för snäll för lådande tjock

Vad kan du bidra med till serverns RP? en person men hög rp nivå och en person som hjälper nya personer att komma in i staden

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat på unive lämna presic in krim roll och medlem för att hitta en ny server har ochså rpat på gamla swewave

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna varje scenario att man ska låta dom andra vinna för att secnarios ska bli roliga

Vad är suntförnuft för dig? att man ska bete sig som man gör i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar nån utan anledning nlr new life rule att du kommer tillbaka till en plats du har blivit dödad för att döda dom och vdm att du kör på nån så dom dör eller att du kör på dom 2 gånger

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har mycket upplevels inom rp på just swewave eftersom jag har varit 2021 och rpa här har också rpat på unive jag var där i typ 5 månader sen så ville jag byta till swewave igen

Top Bottom