Intervju Flens | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Flens

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Flens

Vad är ditt namn i verkligheten? Ruben

Vad är ditt discord namn? snowgrandpa

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Jens Karlsson växte upp som ensambarn i en liten by tillsammans med sin mamma och pappa. Eftersom han inte hade några syskon var han ofta ensam, vilket gjorde att han tidigt lärde sig att trivas i sitt eget sällskap. Intresset för bilar väcktes redan i tidig ålder, särskilt för äldre modeller och hur de fungerade. Genom åren har han ägt många olika roliga fordon, allt från mopeder till gamla bilar som han själv lagat, byggt om och återställt till sitt ursprungliga skick. Jens uppskattar det gamla mer än det nya, både när det gäller motorer, bilar och hus. Han är en lugn person som trivs bäst när han får vara i fred och jobba med sina projekt. I framtiden vill han bo kvar på landet och ha en egen verkstad där han kan fortsätta renovera gamla bilar i sin egen takt och på sitt eget sätt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Självständig, Tålmodig, Passionerad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tystlåten, Tillbakadragen, Envis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad, kreativt och välutvecklat rollspel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, över 1000 timmar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att hjälpa motparten att lyckas för att göra rollspelandet mer roligt och rättvist.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att göra det som känns rimligt och klokt i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FEARRP, Du måste agera rädd och försiktigt när ditt liv är i fara. COPBAIT, Försök att provocera polisen är inte tillåtet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är tålmodig, noggrann och gillar att hjälpa andra, vilket gör att jag passar bra i en rollspelsmiljö där samarbete och tålamod är viktigt.

Top Bottom