Intervju FivemProffs21 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FivemProffs21

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: FivemProffs21

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ange ditt födelsedatum: 15 Juni 2011

Ange ditt Discordnamn: KATTER

Berätta kortfattat om dig själv: Ja är en tonåring som spelar ungefär 3 timmar om dagfen. När ja inte spelar är ja ,med vänner och familj.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4 timmar ungefär ibland mindre 14-03 berodende på om de är lov elle skola.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 7 månader tror ja.

Varför ansöker du som staff på SweWave? För att ja gillar att bidra till en bra spelupplevelse där alla personer sköter sig. Även att bygga upp servern t.ex komma med idder om nya saker. Gillar att ha ordning o reda på spelare och inte ha ett antal spelare som springeer runt och förstör hela spelupplevselsen för anmdra.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppågiftt som staff är att se till så¨att alla spelare följer reglerna vi har på swewave. Hjälpa folk i support när ett problem eller andra orsaker som kommer fram. Min uppgift som staff är också att hjälpa mina medarbetare vi har i staffteamet om dom behöver mhjälp.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Tryggare och bättre spelupplevelse. Kommer bidra med bra sammarbete när ja jobbar med andra staffs. Minska folket som lallar på swewave så att nya spelare inte blir drabbade av folk som vill jävlas och förstöra.

Hur hanterar du stressiga situationer? Fråga en person i taget. istället för o skapa kaos där alla pratar i munnen på varandra. Utgår oftast ifrån klipp som spelarna har. Vara rättviss även om ja känner personerna i problemet som udstpdd. Vill höra alla spelarens historia från problenmet och inte bara lyssna på en person.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Servervakt

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet. Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom