Fiskbulleee | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Fiskbulleee

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
3
Användarnamn: Fiskbulleee

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Johansson

Ange ditt födelsedatum: 13 Mars 2011

Ange ditt Discordnamn: riktigaellen

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en social och engagerad person som gillar att vara ute i naturen och att spela spel på fritiden. Jag trivs med att samarbeta med andra och vill gärna bidra till en positiv och rolig spelupplevelse på SweWave.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sedan 5 augusti

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på SweWave för att jag vill vara med och skapa en positiv, rättvis och engagerande spelmiljö för alla spelare. Jag har ett stort intresse för både RP och gemenskapen som byggs på servern, och jag tycker det är viktigt att alla spelare känner sig trygga, hörda och respekterade. Jag gillar att hjälpa andra, är tålmodig och tycker om att lösa problem – egenskaper jag tror är viktiga i en staff-roll. Att vara en del av teamet bakom servern känns som ett roligt och meningsfullt ansvar, och jag ser det som en möjlighet att bidra till serverns utveckling och fortsatta framgång.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är min uppgift att se till att serverns regler efterföljs, att spelare behandlas rättvist och att bidra till en trygg och trevlig spelupplevelse för alla. Det innebär att jag ska hantera konflikter, hjälpa spelare med frågor eller problem, och agera professionellt oavsett situation. Jag ser det också som min roll att vara en förebild i spelet, visa gott omdöme och hjälpa till att bygga en stark gemenskap. Det handlar inte bara om att "vakta servern", utan också om att skapa en miljö där spelare vill stanna kvar och ha kul.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med ett lugnt och ansvarsfullt sätt att hantera situationer, oavsett om det gäller att lösa konflikter, hjälpa nya spelare eller se till att reglerna följs. Jag är bra på att lyssna, vara rättvis och ta beslut utan att låta känslor styra. Jag kommer även bidra med positiv energi, tålamod och ett stort engagemang för att SweWave ska vara en plats där spelare trivs och känner sig välkomna. Jag är aktiv, gillar att samarbeta och är alltid redo att hjälpa till där det behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn, fokusera på det som behöver lösas och inte låta mig påverkas av press eller starka känslor. Jag försöker alltid tänka klart, ta ett steg tillbaka om det behövs, och prioritera det som är viktigast i stunden. Det är viktigt för mig att vara professionell, lyssna på alla inblandade parter och ta beslut baserat på fakta och regler – inte känslor. Jag tror att ett lugnt bemötande ofta smittar av sig och hjälper andra att också lugna ner sig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom