Fiskbulleee | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Fiskbulleee

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Fiskbulleee

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Johansson

Ange ditt födelsedatum: 13 Mars 2011

Ange ditt Discordnamn: riktigaellen

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille som gillar vara ute med vänner och gillar spela Fivem och älskar swewave roleplay och kommer göra även om jag blir nekad

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Sedan 5 augusti

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på SweWave för att jag vill vara med och bidra till en trygg, rättvis och rolig spelupplevelse för alla spelare. Jag har ett genuint intresse för RP och jag uppskattar hur servern arbetar för att skapa en engagerande och seriös miljö. Jag tror att mina egenskaper – såsom tålamod, kommunikationsförmåga och förmåga att hantera stressade situationer – skulle passa bra i ett staffteam. Dessutom vill jag vara med och utveckla communityn ytterligare, hjälpa nya spelare att komma in i RP och agera snabbt och rättvist vid regelbrott.

Vad är din uppgift som Staff? Att se så att alla följer reglerna och om dom inte gör de så ska jag kicka svbanna eller banna med klipp

Vad kommer du att bidra med som Staff? Rolig rp seriös rp och göra allt jätte roligt inom rpn.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lugnt tex om det är flera i ett support ärende så mutar jag dom o låter en prata i taget och ber dom visa klipp och förklara vad som har hänt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom