Nekad Finsken420 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Finsken420

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Finsken420

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? finsken

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Johan fredricksson föddes i en liten stad i Sverige 1994. Redan som väldigt liten blev han mobbad i dagis och det fortsatte även i skolan. För att distrahera sig från mobbningen började han dricka sprit vilket han snabbt blev beroende av. Det slutade med att som 16 åring satt han i häktet för att han misshandlat flertal personer när han var full. Från detta moment insåg han att om han inte lägger av nu kommer det sluta med döden. Han började plugga i skolan och blev snabbt klassens bästa på de flesta ämnen vilket gjorde att han blev mera motiverad och förlorade sitt alkoholberoende. Dagen han fyllt 18 år sökte han in till militären och tjänstgjorde 1år runt om i världen, när han kom hem tyckte han att han hade tillräckligt mycket erfarenhet så ha bestämde sig för att söka in till polisskolan där han kom in utan några problem. I polisskolan jobbade han så hårt han kunde för att han skulle kunna få en större chans att komma in på en polisenhet i framtiden utan att vara arbetslös. Efter att utbildningen var färdig jobbade han några år men bestämde sig för att söka nya möjligheter i en ny stad, swewave. Johans mål här är att jobba för att staden ska vara en tryggare plats för alla som bor här.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är väldigt nogrann, Ansvarsfull, Och ser till att ingen behandlas orättvist

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han Har lite problem med öldrickandet, har kort stubin, är väldigt beroende av kaffe

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt mycket erfarnehet inom rp och gör ofta roliga sociala scinarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat t.ex på denna server förut för ngt år sedan så har jag spelat på snöstaden och strive asså dom flesta servers jag har spelat som de mesta också polis militär kriminell mc president ambulans bilförsäljare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så att scinariot inte blir konstigt man ska inte bara tänka på att vinna scinariot ska vara roligt för båda parter

Vad är suntförnuft för dig? t.ex man går inte fram till någon random på motellet och frågar om jobb elr frågar om man får bli springis.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Reaction rp t.ex man ska ha rimliga känslor utifrån scinariot sen har vi dödsregeln om min karaktär dör ig så får ja inte spela på den på 12timmar. det är inte heller tillåtet att spela krim utan kriminellroll

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat här före servern stängde ner senast och var polis skulle gärna spela här igen Mvh

Finsken420

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligt rollspel mycket sociala scinarion en karaktär som kan finska samt serigös rp ja ska även ta hit några vänner som spelar på andra serverar kanske öppnar gäng i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom