Nekad Fayye | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fayye

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Fayye

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo berg

Vad är ditt discord namn? ogfayye

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Fayye Berg kom till stan med rena papper och stora planer. Efter en uppväxt i en stökig förort till Sundsvall bestämde han sig för att lämna allt bakom sig och starta om. Målet var tydligt, ett lagligt liv, ett eget företag, och en framtid utan problem. Han öppnade en bilverkstad och började snabbt bygga ett rykte som en pålitlig, hårt arbetande kille.

Men det förflutna hann ikapp honom. En gammal vän, skyldig fel människor pengar, försvann och lämnade Fayye med skulderna. När indrivarna kom var det ingen diskussion. Antingen hjälpte han dem med några enkla transporter, eller så förlorade han allt.

Det var tänkt att vara tillfälligt. Men Fayye märkte snabbt hur mycket pengar som fanns i den kriminella världen och hur mycket lättare det gick att klättra uppåt när man spelade efter sina egna regler. Istället för att dra sig ur, tog han över. Han började bygga kontakter, ta risker och tänka större.

Fayye Berg är nu hjärnan bakom en av stadens mest organiserade kriminella nätverk. Han hanterar stora partier droger, smugglade vapen, och kontrollerar försäljning och distribution via ett nät av handplockade personer. Samtidigt driver han fortfarande sina vita affärer bilverkstad, nattklubb, byggfirma som används för att tvätta pengar och hålla myndigheterna borta. Varje kvitto, varje banköverföring, varje anställd är en bricka i spelet.

På ytan är han en framgångsrik entreprenör med stil, charm och ett leende som lugnar alla. Men bakom fasaden döljer sig en kylig, beräknande man som inte tvekar att göra det som krävs.

Fayye lever ett dubbelliv. På dagen är han en lokal hjälte som erbjuder praktikplatser och sponsrar event. På natten styr han mörka affärer som får staden att blöda och ändå har ingen lyckats sätta dit honom. Än.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Dubbel identitet perfekt för att undvika misstankar. Strategiskt tänkande och ledarskap. Socialt skicklig och karismatisk.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1 Paranoia och kontrollbehov. 2 Lever ett extremt dubbelliv, stor risk att åka fast. 3 Inre konflikt och känslomässig avstängning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Fayye Berg bidrar med djup, drama och kopplingar mellan kriminellt och lagligt RP
Han kan skapa spännande storylines, rekrytera spelare till både lagliga och olagliga jobb, och bygga konflikter med polis, rivaler och allierade. Med sin dubbla roll som företagare och kartelledare öppnar han upp för både tunga krimscenarion och subtila maktspel. Han fungerar som en länk mellan civila, gäng och myndigheter, ol perfekt för dynamiskt och långsiktigt rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har spelat på unive, har ägt tre olika servers. spelade länge på penguin roleplay. även spelat på denna för länge sedan och massvis med andra servers!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder helt enkelt att man är med och gör det möjligt för den andra sidan att lyckas ibland även om det känns jobbigt för din egen karaktär. Det handlar om att inte alltid försöka vinna eller sabba för alla, utan att låta saker hända på ett naturligt sätt.

Det gör spelet roligare och mer spännande för alla, eftersom inte bara en sida vinner hela tiden. Det blir mer verkligt och det öppnar upp för bättre historier och mer drama. Det handlar alltså om att hjälpa till att skapa en bra berättelse tillsammans, istället för att bara tänka på att vinna själv.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är helt enkelt den där praktiska klokheten som gör att man fattar vettiga beslut i vardagen utan att behöva överanalysera allt. Det handlar om att använda sunt omdöme, tänka på konsekvenser och göra det som känns rimligt och rätt just i situationen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm. metagaming. nrl. powergaming. combatlogging. reaktionrp. socialrp. massa mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och kreativ person som verkligen brinner för att skapa bra och trovärdigt rollspel. Jag gillar att bygga karaktärer med djup och utveckla långsamma, realistiska storylines där både samarbete och konflikt får plats. Jag är också van vid att samarbeta med andra spelare och bidra till en positiv och inkluderande spelmiljö där alla kan ha kul. Utöver det har jag erfarenhet av att spela olika typer av karaktärer, från laglydiga civila till mer komplexa och moraliskt gråa personer. Jag är lyhörd för serverns regler och vill alltid följa dem för att skapa bästa möjliga upplevelse för alla.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Godkänt! vidare till muntlig!

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom