Godkänd Etoni | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Etoni

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Etoni

Ditt namn: Elton nilsson

Ange ditt födelsedatum: 23 Juni 2010

Ditt Discordnamn: etoni

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Mestadels så brukar jag rulla runt med kompisar i gänget. Ibland skjuter vi mot de vi hat krig mot. chillar runt i staden och hittar nya vänner att ha kul med. Men annars brukar det väl vara rätt normalt.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Inte riktigt säker på hur länge jag har varit medlem på swewave. Men det har varit några månader, tror jag började tidigt 2025.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag har blivit bannad på swewave 5 gånger, jag vet att det låter dåligt men några av dom har varit false banns. PS tror det är 5

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag ansöker om servervakt på swewave för att jag vill dels hjälpa till i staden. Men också ibland ser man mycket folk som gör fel och lallar eller inte sköter sig, och då vill jag hjälpa till att göra det rätta. Jag ansöker också för jag tycker det värkar vara intresant att va servervakt asså någon som hjälper i staden. Många av mina vänner har också varit servervakt.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja jag har varit permanent bannad tidigare. Men jag blev Unbannad. Jag fick ingen anledning varför där man ser bannen så jag hoppade support och förklarade. Så jag hade blivit false P bannad för dom trodde jag hade varit med och slagit ner en tjej i swewave när jag bara stod brevid. Men igen blev unbannad.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Vad jag har hört så är det Tex att om det är strandade bilar så ska servervakten ta bort bilen. Efter som att man kan ge swe wave ban och kick så är det för dom som inte kan sköta sig. Tex om man ska kicka någon kan det vara för att den personen kanske misshandlade någon i sjukan. Och om man ska banna någon så är det kanske om man har brutit mot någon hårdare regel. Så servervakt inebär att man ska vakta servern med attt hålla koll på folk som inte sköter sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för det hade varit kul att göra en skillnad i staden så det kanske inte blir lika mycket lall. Och det är också bra att ha ett ansvar. Många mina kompisar har varit server vakt och dom säger att det är kul men ochså bra att ha ansvar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Jag är inte helt säker på vad korruption är men ska läsa på det. Abuse kan vara att tex om du har en liten ped så kan du inte stå bakom en bil och skjuta eller om ni kör fist fight så kan du inte ducka för att motståndaren inte ska kunna träffa dig. Abuse kan också vara att man dupar vapen för att få flera. Om du tex hittar någon glitch som gör att du kan skjuta genom väggar för att döda andra så är det abuse. Det var allt jag hade ha det så bra.

Megaturken

Medlem
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till
:SWRP~3:

Top Bottom