Erik Simonsson
Ny Medlem
- Meddelanden
- 4
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Erik Simonsson
Vad är ditt discord namn? simonsson eller t.n.f.o213
Vilken arbetsplats ansöker du till? Zorans Taxi Chef
Varför vill du bli Chef/VD? för att jag söker jobb men det är svårt för det inte är många vakta så jag tänkte fan vad nice det skulle vara att va chef eller VD någon stans.
Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollspelar som inget till tillfället eller jo som en vanlig person som är ganska fattig
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? jag har inget
Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer se till att alla som är anställd att kötta på med taxi körandet och få det så bra som möjligt och se till att alla som jobbar där har det kull
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej det gör jag inte
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för jag är en trevlig person som jag gillar att jobba så mycket som möjligt.
Hur många bans har du? jag har inte en ända ban.
Vad är ditt discord namn? simonsson eller t.n.f.o213
Vilken arbetsplats ansöker du till? Zorans Taxi Chef
Varför vill du bli Chef/VD? för att jag söker jobb men det är svårt för det inte är många vakta så jag tänkte fan vad nice det skulle vara att va chef eller VD någon stans.
Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollspelar som inget till tillfället eller jo som en vanlig person som är ganska fattig
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? jag har inget
Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer se till att alla som är anställd att kötta på med taxi körandet och få det så bra som möjligt och se till att alla som jobbar där har det kull
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej det gör jag inte
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för jag är en trevlig person som jag gillar att jobba så mycket som möjligt.
Hur många bans har du? jag har inte en ända ban.