Intervju enfrid | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

enfrid

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: enfrid

Vad är ditt namn i verkligheten? Åke

Vad är ditt discord namn? enfrid

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Hylander, han är 19 år gammal.
William är en ambitiös och ung livsnjutare och lyxlirare, han må bara vara en tonåring men låt inte det lura dig, han är otroligt hjälpsam och trevlig mot alla på gatorna i SweWave. William har alltid varit en mycket social ung man. Ända sedan barnsben har han haft sin stora dröm att bli pizzabagare. När han var 18 år var han och hans bästa vän Toni Jan båda pizzabagare i en annan stad de bodde i innan. Det slutade med att de båda sade upp sig från jobbet och blev gängkriminella och allting eskalerade mer och mer. Efter att ha insett vad han egentligen ville göra med livet, bestämde han sig efter lång tid för att fly från sitt kriminella liv och fokusera på vad han egentligen vill med livet. Att baka pizzor och göra kunder glada. Så, nu, efter ett mycket långt år bestämmer han sig att flytta till staden SweWave för en helt ny start. Men, låt oss gå in i djupare detalj om denne unge man vid namn William. Han har alltid varit intresserad av motorcyklar, vilket är en grund till att han tidigare varit medlem i motorcykelgäng, men förutom pizzor och hojar så har han alltid haft ett mycket stort intresse för mode, han vill alltid klä sig stilrent och se bra ut. Hans uppväxt var mycket likt nästan vilken Svensson som helst som bor i en storstad, rättare bestämt Stockholm. Han har aldrig riktigt varit mobbad, han har snarare varit mobbaren i vissa fall, när han hängt med fel kompiskretsar. Det är just en av anledningarna till att han är så snäll idag och vill inte skada någon. Han känner alltid en skam fortfarande från när han mobbade i mellan -och högstadiet när han var liten, dock så kan han fortfarande bli mycket otrevlig och käfta emot än idag, men det är hans mörka sida som han försöker att dölja. Det händer dock extremt sällan när han jobbar på pizzerian. Han arbetar ständigt för att inte kombinera otrevlighet med serviceverksamhet. Han lärde känna sina passioner och drömar vid ung ålder, som jag tidigare sa, pizzabagarintresset, det hela har en grund i att han bodde precis bredvid en pizzeria när han var liten. När hans familj åt pizza gick de alltid ner till den lokala pizzerian, och William kände sig helt som hemma. Maten var god, servicen var galant, etc etc.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Omtänksam, lojal, älskar pizza

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dryg ibland, kaxig, blir lätt arg men han försöker att dölja det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska söka jobb det första jag gör på Grovestreet pizzeria. Jag kommer vara aktiv. Jag brinner för RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har 3-4 års erfarenhet av RP, just på sista tiden har jag inte rpat så mycket men en av mina främsta erfarenheter är från Avena roleplay där jag varit helper.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka vinna genom att bara spela för sin egen vinst, jag anser dock att det inte går att "vinna" ett scenario, det är något hittepå. Ett scenario är alltid en vinst för båda parter, så länge man har haft roligt. Det är poängen med rp

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft innebär att man alltid ska tänka till en extra gång innan man gör en handling. Tänk logiskt. Tänk så som du hade gjort i verkliga livet i denna situation. Överdriv inte och gör inget orealistiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RK (Revenge Kill) - du dödar någon som tidigare har dödat dig, ruskigt dålig rp då du inte ska komma ihåg vad som hänt innan du har dött. NLR ingår även i denna regel samt suntförnuft. RDM: Du springer fram till någon utan bakomliggande scenario och slår den eller dödar den utan anledning.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är en jävel på rollspel

Top Bottom