Nekad Emil | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Emil

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Användarnamn: Emil

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? yeyeharde

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Osman älskar bilar och drömmer om att jobba med det på heltid, helst som chef på ett företag som Mekonomen. Men han har varken utbildning, kontakter eller pengar – och det gör vägen dit tuff. Han försöker ändå ta sig in genom praktik eller enklare jobb. Han vet att han har viljan, bara han får chansen att visa det. Trots motgångar ger han inte upp – drömmen om ett bättre liv driver honom vidare.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär t glad, gillar att träna mycket och gillar att vara me vänner.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Seriös elak mogen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en positiv rp som kommer att vara rolig men men lallig, jag kommer att rp mig fram och skapa kontakter. Jag kommer försöka mitt bästa för att verkligen kunna leverera en bra rp, och då tänka på att det ska vara roligt från min sida och den andra partens sida. Jag kommer även använda mig av social rp för att göra det roligare för mig och andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rpat sen 2021 är aktiv mogen och kan alla regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? här frågan kan vara väldigt bred men när jag själv hör frågan så tänker jag ganska snabbt på att försöka skapa ett bra scenario där båda parter är nöjda. Detta innebär att man inte ska missbruka vissa regler på servern för att vända och vrida på ett scenario till sin egen vinning, ett exempel kan vara att man bara försöker hitta fel hos motpartern och skriver en massa i OOC att dem gör fel och hit och dit för att man själv ska få som man vill. Det är väldigt vidrigt beteende om du frågar mig. Jag vill ha scenarion där båda parter är nöjda utan att någon RPar för sin egen vinning.

Vad är suntförnuft för dig? tänka logisgt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. b. VDM (Vehicle Deathmatch) Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. c. COPBAIT Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ägt flertal Five-M serverar, samt varit högt uppsatt på flera serverar så jag vet hur jag ska hantera detta

Top Bottom