Nekad Elliot Blomqvist | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot Blomqvist

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Elliot Blomqvist

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Blomqvist

Vad är ditt discord namn? elliotsfemte_37005

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. jag är lugn och samsad men har stora förhoppningar att tjäna pengar och kanske va inblandad i ett och annat rån o0ch röra mig upp jag heter jamal jahmes jag är uppvuxen i en annan stad i fjäran jag gillar att köra runt i feta billar och göra hys med mina bröder

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag kommer inte ta hot som en liten bitch om de inte är hottande för min karaktärs liv. jag åker inte runt och starta onödigt bråk. jag kommer också att göra de som krävs för att ta mig upp om de inte bryter mot några regler

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag är inte så intilegent. jag måste veta allt innan jag ger mig in i något jag inte riktigt är säker på. och jag suger kuk på att köra bil

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till än mer gäng kriminel miljö som att ta betalt för att kidnappa och få ut information ut folk och jag kan också hjälpa nya spelare att komma in i illigala handlingar som vapen försäljningar och droghandel för störe gäng

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört en del swedish night och andra chicago still servers så jag gillar att skjuta folk som inte är omtyckta av betalare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de skulle någon behöva förklara för mig för de har jag inte på tidigare servers

Vad är suntförnuft för dig? jag skulle säga att de är till exempel en oskrivna regel att man inte göra visa saker för att man vet att dem är fel fast de inte står spesifikt att dem är och kunna bedöma situvationer på ett rimligt sätt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte hämnnas direkt om man nys har dött helt eftersom man har kommit tillbacks som en sorts ny person och man får heler inte döda någon utan andledning

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har grov dysleksi och har dåligt minne men jag är nästan alltid hämma och kan bidra till en rollig upplevelse för dem runtomkring mig

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, utveckla din ansökan!
Berätta om din karaktär.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Kan du ge exempel på några av serverns regler?
Kan du ge exempel på några av serverns regler?
Det står i reglerna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom