Godkänd edvin220 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edvin220

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: edvin220

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edvin0915

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2011

Berätta om din karaktär. Hej jag heter hans och jag föddes i Bosnien men när det började kriga så i Bosnien så var jag bara 2 och halv år gammal så jag visste inte och jag hade en stor skräck för min familj var jätte rädda och det var mycket ljud för mig men efter några år när vi flyttade till Sverige så sa min mamma att det var krig och i Sverige ja flyttade till Sverige när jag var 18 år gammal ja fick inte till skolan för ja var 18 år gammal och vi borde i Stockholm området. Rinkeby så att jag började hänga med kriminella och jag känade pengar så jag ville fortsätta men en dag så går jag hem som en hel normal dag sen ser jag en gång dem misshandlar och rånar mig på plats sen ville jag inte hänga mer med kriminella för jag ville inte ha problem bara pengar och idag jobbar jag lagligt och är en bra människa.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär är respektfull och han är ganska hjälpsam och trevlig som gillar och hjälpa personer om det behöver någon hjälp med så fans hans alltid där för dem

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Hans kan bli stressad men det kan han lösa genom att ta det lugnt och det är bara det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och en högt rp nivå och hoppas med mer personer i serven och många. Donation till serven.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja sedan 2022

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det. Var förlänge sen ja fick denna fråga men ja kan gissa jag tror det innebär att man gör en scenario för att vinna och ta pengar som inte är roligt tex ja gör en för skoj skull o lallar ba.

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande innebär sund förnuft för mig.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: man får inte köra på någon med ett fordon. RDM: man får inte döda en person. Utan en anledning och helst inte utan krim roll.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är lugnt men ha en trevlig dag och hoppas att jag blir godkännt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom