Inaktuell Edvin13945 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edvin13945

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Edvin13945

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Esvino9

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Berätta om din karaktär. Bengt är 16 år gammal och har en lite blyg men samtidigt nyfiken personlighet. Han är lång och smal, med rufsigt brunt hår som han ofta försöker sätta på plats, men det lyckas sällan. Bengt är den typen av kille som gillar att hålla sig för sig själv, men när han väl öppnar upp är han otroligt omtänksam och rolig. Han är bra på att rita och spenderar mycket tid på att skissa i sin anteckningsbok. Även om han inte alltid vågar ta plats i större grupper, är han en lojal vän för de som verkligen lär känna honom. Han gillar musik, särskilt indie och rock, och drömmer om att en dag spela gitarr i ett band.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, positiv och bra på rollspel.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär tar inte alltid bra beslut, tänker efter handling och trött.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer följa serverns regler och inte bryta karaktär. Jag har mycket enfarenhet inom andra fivem spel då jag har en bra bakgrund. Jag kommer helst spela som kriminell och försöka göra en så bra spelupplevelse för alla spelare!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat i flera olika servrar som flera olika roller till exempel förorten rp som krim och andra engelska och svenska servrar som mod och gäng ledare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man fokuserar på att göra spelet eller berättelsen roligare och mer givande för den andra spelaren, även om det innebär att ens egen karaktär förlorar eller inte får sina mål uppfyllda. Det handlar om att bidra till att skapa en intressant och dynamisk berättelse där motpartens karaktär får möjlighet att utvecklas, vinna eller övervinna hinder på ett meningsfullt sätt.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft handlar om att använda sitt omdöme och sin praktiska erfarenhet för att fatta rimliga beslut i vardagliga situationer. till exempel att kunna bedöma vad som är logiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man inte dödar någon utan anledning för att det är inte verkligt. VDM att man inte kör över någon med någon sorts fordon vilket inte heller är verkligt och sedan copbait att man försöker ta polisens uppmärksamhet och kanske förstöra ett annat scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Låt mig in jag kommer förhoppningsvis kunna hjälpa att förbättra RP och mer.

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom