Nekad Edde | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edde

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Edde

Vad är ditt namn i verkligheten? Miilo

Vad är ditt discord namn? miilo12

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Grönberg, född 2000-06-20. Han är uppvuxen i Småland i en fosterfamilj och hade en strulig ungdom, men hittade stabilitet genom att jobba som bilmekaniker. Efter en falsk anklagelse om bedrägeri bestämde han sig för att lämna sitt gamla liv och börja om i en ny stad. Framtidsplaner: Edvin vill leva lagligt, starta egen verkstad eller jobba med transporter. Han söker ett nytt syfte i livet men gamla kontakter och frestelser finns kvar i bakgrunden. Det återstår att se vilken väg han väljer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig,Snäll och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Adhd,Får lätt damp och kan vara otrevlig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan vara polis bilmekaniker och massa annat men vad jag vill verkligen vara är kriminell för att det ser jätte roligt ut och alla regler har jag läst för vad som krävs.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har t.ex spelat på nova,valon och velo

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna" i varje situation, utan vara villig att låta andra få sin del av scenariot. Det kan till exempel vara att man förlorar ett slagsmål, blir gripen av polisen eller blir lurad i en affär om det gör RP:t mer realistiskt och roligt för alla inblandade. Det handlar om att skapa bra och trovärdigt rollspel tillsammans, inte att alltid komma ut på topp själv.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man ska tänka logiskt och inte göra något du inte skulle göra IRL, t.ex skjuta en polis.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM RDM METAGAMING POWERGAMING

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det behövs inte

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom