Godkänd dorm | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dorm

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: dorm

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? fbidodger

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2009

Berätta om din karaktär. Kalle är uppväxt i Landskrona från första början och där han flyttade runt väldigt mycket i landskrona området för att det var mycket problem i familjen. där han för det mesta behövde lära sig själv allting. Det gjorde honom till den han är. Kalle är alltid väldigt positiv och glad. sen ung har alltid varit en bra grabb. men sedan flytta han till swewave city under ett tag där han var först polis och jobbade för att rädda staden. Sedan valde han att lämna polis karriären bakom sig. Där han provade på bland annat merkonomen men han började också hamna i lite fel kretsar vilket ledde till att han blev medlem i ett gäng. där han hade det väldigt bra men det var för mycket för honom så han gick tillbaka till mekonomen igen men försökte ansöka till polisen men han kunde inte göra det eftersom i processen i gängen blev han tagen för vapenbrott och andra brott. Sedan valde han att flytta tillbaka till landskrona och nu har han valt sig för att flytta tillbaka. där han vill starta företag och jobba vitt. sedan lära känna massor va folk. men han vill absolut inte hamna i ett gäng igen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb , Klivare, Trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Aggresiv, Otrevlig, Sur

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, rolig och hög nivå på rp. Jag skulle säga jag vill prova på att rpa som allt möjligt just nu. allt från polis till att arbeta med bilar. där jag tycker jag kan utveckla min rp just som bland annat polis. jag kommer även bidra men roliga scenarion där jag låter båda parterna ha kul. där jag rpar på hög nivå. jag gillar verkligen rpa som bland annat polis där många bjuder på sig själva men även sin rp. jag vill också bidra med att andras rp kan förbättras.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har spelat ganska många fivem servers som 12till12 trakten miljonprogrammet och mycket mer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter andra parten också ska ha kul. det menas med att man inte tänker bara på sig själv att man ska vinna och att man låter andra parten vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt Tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP betyder att du måste vara realistisk när du är i fara. Om någon har en pistol mot dig, ska du vara rädd och inte springa iväg eller hetsa. Tänk på vad du skulle göra i verkligheten

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

z1R0

Medlem
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

Top Bottom