Godkänd dnt | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dnt

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: dnt

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Fylet_

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung kille som tycker om att vara ute. När han var liten så var det roligaste ha tyckte om att göra att vara uteomhus med sinna kompisar. Men det var inte alltid up gångar i hans liv för när han var runt 15 års åldern så förlorade han sin förebild den porsonen som alltid var där för honom hans pappa. Det var en stor nedgång i hans liv och han hamnade i en lång och djup deprition. det var tuft för Sami och han hade svårt att komma bort från sinna beroenden. Men när man var på sinna sista krafter så var det ända som höl honom i liv hans Mamma. Han kunnde inte lämna hänne för att det skulle krossa hänes hjärta. Det var då han viste att han behövde föärbätra sitt liv. Men nu efter 10 år så är han helt clean och han söker efter nya sätt att leva på och därför så flytar han in i denna staden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, atraktiv och agarar snabt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan döma snabbt, lite agresiv och kan vara svår att ta bort från sin vilja.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda med aktiv och bra rp. Jag kommer att vara den som alla tycker det är roligt att rp med och det är allt jag strävar efter när jag rpar att alla tycker att det är roligt att spela.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenheter inom rp, jag har runt 2000 timma på det så jag har tagit up mycket erfaren heter i minna dar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska göra så att alla vinner i ett scenario så att ingen tycker att det gick dåligt till att poliserna tycker att det var tråkigt eller annat.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är det att man ska tänka som man tänker irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft är att man ska tänka som itl, rdm är att man dödar någon utan andledning, vdm är att man använder ett forson och ett vapen, powergaming är att man struntar i att rpa på sinna skador för att inte fölora ett scenario och powergaming 2 är att man spelar för makt och pengar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Top Bottom