Nekad dexn123 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dexn123

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: dexn123

Ditt namn: elliot

Ange ditt födelsedatum: 26 April 2011

Ditt Discordnamn: therealyugii

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag går in typ varje dag och hänger med vänner och sådant.Jag brukar gå in och ta lite områden då jag är med i ett gäng.Jag kanske håller på med lite froger lite då och då så man samlar in pengar.Typ 5 timmar per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Typ sewn den öppnade.Kanske en vecka eller nåt sånt efter.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Hur fan ser man det haha

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Vill ha nåt och göra när det blir tråkigt och bara åka runt eller ha nåt ansvar till servern till att hjlpa med lallare och skit.

Har du tidigare varit blacklistad? nee

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Doms uppgift är att hålla lallare borta som staffsen inte ser och ge dom ett stöd och hjälpa dom så dom inte blir trötta och så man ska helt enkelt barra hjälpa dom.

Man kan använda togglename,kick,ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? För det verkar va en kul uppgift och man kan lära sig om man nån gång vill bli staff p denna server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det är att man använder sinna krafter till sin egen fördel som tillewxempel kicka en motståndar laget spelare så man får övertaget.det är strikt förbjudet och tålereras intre på swewave staden.

Top Bottom