Inaktuell DanmarkHatare | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

DanmarkHatare

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: DanmarkHatare

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? danmarkhatare

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karatär heter Amir yani och han har hatt det jobbigt för sin pappa är alcoliskt och mamma har fått jobba hårt bara för att sin pappa ska ha mer öl och sprit. Men Mamma gav upp hon skött sig själv i huvudet för hon pallade inte leva mer. Så Joel hade det jätte tuft i sitt liv så han stog upp och sa till sig själv jag ska gå utt den där dörren och skapa en bättre liv och skaffa nya vänner men han dröm är att jobba som polis. Han är jätte känslig av sin mamma som sköt sig själv i huvudet. Men han ska nå ett mål och det är att han ska hitta massa nya vänner och vara snäll.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär pratsam, snäll, pricksäker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir arg lätt, övertänker, vill helst jobba själb

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med go och skön rp samt scenarion och se till så folk omkring mig även gör det och inte lalla. Jag är bra på att anpassa mig till olika scenario.mitt mål är att skapa RP som känns levande och meningsfullt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag spelat fivem ganska länge nu och kört på många servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska köra så man själv ska vinna och komma undan varenda scenario utan att man ska köra så andra sidan även kan det också

Vad är suntförnuft för dig? att man ska rpa som att de var i riktiga livet så att man inte ska fear rpa eller andra saker som inte vore realistikst

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr= man får ej komma ihåg vad som hände efter man dog, Meta gaming= man tar information ooc , Fear rp= man ska värna för sitt liv,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

rassecalle

Medlem
Meddelanden
33
Trofépoäng
6
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

Top Bottom