Nekad daltish | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

daltish

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: daltish

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187344041/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014923baa9

Vad är din discord tagg? DALTISH/ snurrebrushen

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? lazyllama

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag döda en person inne i sjukhusaet och sedna behövde restarta mitt spel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hittade en hoj hade precis kommit in efter inte spelat swewave på 3 år och då kör jag in i sjukan kunde inte höra eller se marken så då sparka jag ner en grabb från hojen för att jag inte kunde höra honom han dog sen jag åkte iväg sen 1 minut efter loggade jag för jag försökte fixa mitt spel, sedan åker jag tbx till sjukan för att ta han dit man ska ta vård men då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel utav mig men dom visste kanske inte att jag hade fel på mitt spel så c loggen var lite felaktig men som sagt dom visste inte att mitt spel ej fungerande som det ska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej lommer ej ihåg spelade senast 2022 typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag, hade ej behövt döda honom utan försökt fixa mitt problem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Lingen

Aktiv Medlem
Meddelanden
116
Trofépoäng
18
nekad starta om ditt spel direkt om något inte funkar och slå inte ner en grabb så han dör bara för att du inte hör han

Top Bottom