Godkänd d0ktorn. | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

d0ktorn.

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: d0ktorn.

Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? d0ktorn.

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Lundell han är 27 år gammal och född 1995 han älskar att köra bil och tjäna stora pengar han är snäll mot hans kompisar men kan ofta bråka med andra personer men annars är han snäll och ganska lugn men han bryter ofta mot lagen på senaste tiden tex kör för snabbt och hamnar i slagsmål och han tänker på att gå med i ett gäng och bli kriminell för att tjäna mer pengar han har ingen tjej och inte så många vänner och han sover lite här och där han har inte köpt ett boende än.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är snäll och omtänksam och han är lojal

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han blir sur lätt och han spottar när han pratar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra bättre och seriösare RP från mig och jag kommer köpa Krim roll förhoppnings vis kommer jag kanske göra bättre RP för andra också för att jag vill jobba med bilar som kanske Marja lisas eller falk men mest bättre RP för dom som är Krim eftersom att jag kommer bli Krim och bli mer seriös.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat på många servers innan så jag vet hur rpa fungerar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta motparten vinna ibland för att göra det roligt för alla och att inte bara spela för att vinna

Vad är suntförnuft för dig? att man ska rpa så realistiskt som möjligt och att tänka som man hade gjoirt irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp är att man inte värnar om sitt liv för att vinna ett scenario, pwg är att man undviker rp tex för att vinna ett scenario

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen

Status