Godkänd Cryphor | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cryphor

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Cryphor

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Andreasson

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är Cryphor och mitt discord ID är 1200586798871621763

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ragnar Svensson och han är 47 år gammal och jobbar som bilmekaniker. De som han älskar med sitt jobb är att fixa bilar laga och förändra. Men han har mer saker i livet som han älskar han älskar sina två barn och sin fru Oskar, Oliver och Annelie det är Hugo's familj. Men när de gäller jobbet så går han all in jobbar 100% dag ut dag in. Han älskar också att gå ut med vänner och familj te.x åka till Liseberg eller åka på resturang. När Hugo fyllde 40 så blev de en stor födelsedag en utav dem bästa dagarna i hans liv. Han åkte iväg med jobbet han visste ingenting dem åkte till Spanien och hade fest där och han familj fick såklart följa med efter 3 dagar så åkte dem hem igen till Sverige och då träffade han släktingar, kusiner och syskon och så hade dem en riktigt bra dag. Dagen där efter så var det en helt vanlig dag och han åkte såklart till jobbet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Seriös, Bra på att förstå och Har tålamod.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har inte så mycket vänner, Känner sig ensam ibland och lite väll enastådig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en bra och rolig RP nivå med bra och roliga scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska vinna utan att motparten också ska få vinna ibland.