Cozyy2 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Cozyy2

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Cozyy2

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? cozyy2

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det skulle vra kul med flera medlemmar på servern så därför bestämde jag mig för att ansöka

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är trevlig , snäll och har erfarenhet utav det

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dom snällt och alltid vara trevlig

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Att det ska vara något för dom med bra rp och dom som är kunniga inom reglerna

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Endast att man kan reglerna annars finns det inga tycker jag

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Att man ska vara aktiv och att man inte ska vara korrupt alltså bara ge ut medlem till folk man har kontakt med

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är aktiv runt 4-5 timmar per dag då det börjar närma sig skolan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej bara att jag har dyslexi

Top Bottom