Nekad CoolKid | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CoolKid

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: CoolKid

Vad är ditt namn i verkligheten? Bengt

Vad är ditt discord namn? sv_sv1

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter martin johansen, Han är 18 år gammal och har nyligen flyttat från sin mamma och pappa in till den stora staden. Hans pappa arbetade på Polismyndigheten och hans mamma arbetade på Södersjukhuset som läkare. martin är just nu arbetslös. När martin gick i skolan så blev han retad ganska mycket, Detta har resulterat i att han har varit väldigt blyg och inte så social. Men så fort martin får några kompisar som han kan lita på så blir han inte nå blyg alls och plötsligt väldigt pratglad och intresserad. I gymnasiet så gick det plötsligt mycket bättre för martin och han hade mycket vänner runt sig som han kunde lita på. Under hela sin uppväxt så har han alltid intresserat sig inom fordon, martin far greger hade 2st mc och en gammal impala 63 när martin bodde hemma, Mikael spenderade all sin lediga tids i garaget med sin bil. Detta har gjort så att martin är intresserad av fordon och därför vill följa sin fars fotspår nu när han har flyttat hemifrån, greger har arbetat hos polisen i 28 år, men nyligen så gick han i pension och la arbetet på hyllan, men martin vill följa traditionen och jobba minst lika länge som sin far hos polisen. martin har också ett intresse för sport, Han spelade fotboll från 7 års åldern tills dagen han fyllde 16 år gammal

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Vänlig, omtänksam, generös

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Egoistisk, temprament, autist

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med bra rp roliga senarion göra så att alla här på servern får en bra upplevelse och få lära träffa nytt folk och nya vänner

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag spelade på gamla Swewave och gamla penguin rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för båda sidorna så att jag behöver bara inte vinna senarion så jag kan även låta andra vinna senarion så att alla här på servern får en bra upplevelse och roligt

Vad är suntförnuft för dig? logiskt tänkande allt ingår där

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, Copbait, Metagaming, C Logg, OOC

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag spelade på gamla swewave och blev inte bannad en enda gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom