Godkänd Clapzy_ay | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clapzy_ay

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Clapzy_ay

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? roseaxe.

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Uzi Boy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-20 180332.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa ett ord som var ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg på torget och blev nedslagen av en grabb när jag låg ner till döds och innan jag dog sa jag ett ord som var ooc. Jag sa kommer göra en report. "report" ett ord som var ooc och fick ban för de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså bannen är korrekt men asså tycker ban längden var lite grov med tanke på att jag inte pratade occ utan sa bara ett enkelt ord som report. Det var en jätte mild ooc och jag tror alla har pratat ooc någon gång och alla gör som sagt fel, men om jag ska vara ärlig tycker jag att jag inte förtjänar att inte kunna spela ikväll bara för att jag sa ett ord som var ooc. Jag ber om ursäkt och hoppas du Uzi Boy kan förstå att jag vet mit misstag och ha lite sympati att jag vill kunna spela ikväll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad 2-3 gånger förut så inte så många ggr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA hade bara kunnat vara tyst och inte sagt report ingame. Men vi alla är människor och vi gör fel och den här gången var dety jag som gjorde ett litet fel men hoppas jag kan bli unbanand då jag inte pratade jätte mycket ooc utan jag sa bara ett enkelt ord. En varning om att inte prata ooc hade räckt för att jag skulle lära mig och jag vill be om ursäkt och hoppas jag blir unbannad ikväll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom