Godkänd cc_93 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cc_93

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: cc_93

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? cc__13k

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alex aye han är 27 år gammal och växte upp i usa med sin mamma och pappa och sian vi syskon, alex är en evrig persson som gillar att hjälpa mäniskor, alex vill bli polis för att hjälpa mäniskor, hans mamma och pappa var både poliser i usa, dem hade det tuft eftersom det är en tuff miljö med kriminaliteten i usa, alex pappa och mamma dog i en skjutning, så nu vill alex ta fast alla kriminella och hjälpa allmänheten. alex är dock en rolig persson som har många vänner och lite fiender, alex gillar att gymma så alex är vädligt stark och snabb alex gillar också att ta hand om sin kropp, alexs var väldigt ledsen när hans mamam och pappa dog, alex har sina bästavänner som han hänger med ofta som heter bengt och carl, dem vill också bli polis, alex är en väldigt snäll mäniska som skulle vilja flytta till staden swewawe!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snabb,omtäksam och stark

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär dålig på att laga mat,dålig på att städa, kan bli arg ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? en hög rp nivå och långa och roliga senarion där både motpartnern och jag kan vinna, så inte bara jag behöver vinna senarion hela tiden,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja spelat på många sevrar unive,vation swewawe jag har spelat fiveM i snart 4 år nu

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du spelar för att den andra i ett snario också kan vinna

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka som de är irl asså att man ska tänka realistick

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp värna om sitt liv, cop bait försöker få polisens uppmärksamhet, rdm dödra nån utan anledning, kan många mer

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är mogen och kommer skaffa många vänner inne på swewawe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom