- Meddelanden
- 3
- Trofépoäng
- 3
Användarnamn: Cat_eater1749
Vad är ditt discord namn? Cat_eater1749
Vilken arbetsplats ansöker du till? Chef på SC
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef på SC Styling för att jag älskar bilar och vill vara med och bestämma hur företaget utvecklas. Det skulle vara kul att leda ett team, komma på nya idéer och göra företaget ännu bättre.
Vad rollspelar du som för tillfället? SC styling provanställd
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej men har mycket erfarenhet inom SC yrket.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla arbetet genom att undersöka SC Stylings affärsidé, målgrupp och marknadsföring. Jag använder både egna analyser och externa källor för att ge en helhetsbild av företaget.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Är mogen, arbetsdriven och vill ha en större roll inom Swewave servern.
Hur många bans har du? 4-5 tror jag
Vad är ditt discord namn? Cat_eater1749
Vilken arbetsplats ansöker du till? Chef på SC
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef på SC Styling för att jag älskar bilar och vill vara med och bestämma hur företaget utvecklas. Det skulle vara kul att leda ett team, komma på nya idéer och göra företaget ännu bättre.
Vad rollspelar du som för tillfället? SC styling provanställd
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej men har mycket erfarenhet inom SC yrket.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla arbetet genom att undersöka SC Stylings affärsidé, målgrupp och marknadsföring. Jag använder både egna analyser och externa källor för att ge en helhetsbild av företaget.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Är mogen, arbetsdriven och vill ha en större roll inom Swewave servern.
Hur många bans har du? 4-5 tror jag