Nekad Case | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Case

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: Case

Vad är ditt namn i verkligheten? Pikke

Vad är ditt discord namn? prippa13

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2016

Berätta om din karaktär. Ahmed andersson hade väldigt tuff barndom. hans pappa blev skjuten av en gängmedlem när han bara var 10år. Och hans mamma behövde jobba två jobb för att kunna köpa mat, kläder osv. När adolf var 17år gammal gick han med i ett gäng som heter el chapos, Dom som var med i gänget gillade inte adolf så mycket så dom tvingade han att göra ett bank rån allt gick som den skulle men en gäng medlem slängde ut adolf ur bilen dom körde, Så polisen fångade Adolf, Adolf fick 7 år i fängelse. Och nu efter alla dessa år har han blivit fri. Adolf tänker först skaffa jobb och få lite cash, Efter de ska han börja jobba med gäng igen och förhoppningsvis äga gänget han är med i. Adolf har låvat sig själv att aldrig vara elak mot nån i gänget som dom i hans gamla gäng.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han e snäll, rolig, kreativ

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli frustrerad lätt, han är lite för snäll, Klumpig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att anpassa mig efter situationer och försöker alltid bidra till ett roligt och realistiskt RP för alla. För mig handlar RP inte om att alltid vinna, utan om att skapa bra scener tillsammans – även om min karaktär förlorar ibland. Jag gillar seriöst spel och respekterar andras rollspel fullt ut.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du och motparten ska ha kul i ett senario

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka logiskt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft rdm, combatloggning, metagaming, nlr, fear rp osåvidare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom