Nekad Bruddah63 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruddah63

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Bruddah63

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198071083814/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001069af326

Vad är din discord tagg? bruddah111

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Fakebunny

Bild på banmeddelande: 218_19.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt vid sjukhuset då vi hade gängkrig mot KDM samt Platinaz och vi såg flera av deras gäng vara på platsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde förbi KDM o Platinaz då vände vi och börja skjuta emot dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle att det är en felaktig ban samt att jag kan ha gjort fel. Skulle ändå säga att om vi ska spela med Suntförnuft så ska det ändå kunna gå att skjuta på opps som är i sjukan sedan att de inte finns någon greenzone på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannade massa gånger flesta gånger bara på lall eller fel bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat köra vidare och väntat tills de kör därifrån sedan dödat dom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom