Intervju bozze | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

bozze

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: bozze

Vad är ditt namn i verkligheten? ossian

Vad är ditt discord namn? ??

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Elias pettersson är en kille som gillar bilar och har haft en jobbig upp växt med en mamma vid hans sida elias favvo märke inom bilar är bmw saab ovs men när han blev två är gammal så började hans pappa att knarka och hålla på med kriminella saker men till slut en kväll så blev han skuten av ett annat gäng och då gick familjen hjärtan sönder fast han hade svikit dom genom att gå den kriminella vägen men under upp växten så hade dom problem med pengar så han kunde inte gå i nån sport men när han växte upp så började han bli orten för att han ville bli som hans pappa och en av do mså när han blev 15 år gammal så kom han med ett gäng utan att hans mamma visste det och där gjorde dom massa grejer som att råna folk ovs men till slut när han blev 18 år gammal efter alla rån och mer så drog han hem ifrån för att vara med sina grabbar sen har det fortsätit tills han blev 23 då lämnade han det gänget och gick på egen fotts i kriminellateten och där står han än idag utan att suttit i fängelse hittills

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär en bra grabb, social, trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kom tyvärr inte på någon har säkert nån men kom inte på någon

Vad kan du bidra med till serverns RP? det positiva är väl att jag har rpat länge och kan reglerna och det negativa är att jag kan bli ganska nervös när jag göra skaer när det blir ganska intens

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har 800 timmar bara rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag har höga förväntningar för jag har sett en bra rp nivå. det jag vil upp nå på servern är att få servern till det bästa rp nivån och jag är här för att göra alla sicnarion roliga och rättvisa

Vad är suntförnuft för dig? grundregeln i rp utan den regeln så går det inte att rpa

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm ,power gaming, meta , ovs

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

Top Bottom